niedziela, 17 czerwca 2012

3 Rozdział

                                                                __Wciąż oczami Amy__
Cały następny dzień spędziłam na kończeniu urzącać mojego pokoju był wprost zajebisty wieczorem tylko dopakowałam rzeczy do waliżki, których mi brakowało na wyjazd na Hawaje.Wrócimy tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego żeby wiecie kupić książki itp.
-Amyyyyyyyyy wstawaj
-Luc(Lucas) była bym ci wdzięczna gdybyś po nie nie skakał
- Dobra już schodze ale jak nie wstaniesz to na Hawaje pojedziemy sami.
-Ok to zejdź na dół i powiedz rodzicom ,że będe gotowa za 30 minut.
-Dobrze
Szybko ogarnełam łużko poczym udałam się do łazienki,gdy zrobiłam wszystkie poranne czynnoći ubrałam to i zeszłam na dół.
-Dzieńdobry kochana rodzino powiedziałam to poczym się zaśmiałam
-Amy siadaj i jedz, nie ma czasu na wygłupy zaraz musimy jechać na lotnisko-powiedziała mama
-Dobrze dobrze już, odpowiedziałam.
-Państwo Fortez już wyjeżdżają a my?Spytał tato
-A my jak zwykle ostatni standard powiedziałam poczym się zaśmiałam
-Ja wezmę walizki a wy ubierajcie buty i wychodzimy powiedział tato
-AAAAllllleeeeee ja muszę siusiu powiedziała Julka
-To idź szybciutko i zaraz wracaj
Wszyscy już staliśmy pod drzwiami i czekaliśmy na Julke
-Jużżżżż -Krzykneła a gdzie jest Snajper?
-W samochodzie-Powiedział tato
Gdy dojechaliśmy na lotnisko Państwo Fortez już czekali przywitałam sie z Jas w końcu nie widziałam jej jakieś 2 dni. Po odprawie wsiedliśmy do samolotu.Dostałam sms'a od Chrisa "Idziemy dzisiaj do skate parku idziesz z nami?"odpisałam"Niestety nie mogę, ponieważ siedze w samolocie i lece na Hawaje będe pod koniec wakacji...;)"Z kim piszesz? Spytała Jas.Musiałam jej to wszystko opowiadać,gdy powiedziałam jej kogo tam spotkałam nie była w żaden sposób podekscytowana podobnie jak ja nie miałyśmy nic do Biebera Nie byłyśmy jego fankami ani antyfankami.Dla nas poprostu żył zwykły chłopak i już...Ogólnie to oni byli całkiem spoko.Po skończonym opowiadaniu histori ze skate parku.
-To co jaka szkoła spytałam
-Ja bym chciała do normalnej a ty?
-No ja też mój tato powiedział że jak już chcemy normalną publiczną no przynajmniej znajdą nam jakąś "porządną"Mi tam to odpowiada byle żeby mieli żeńską drużyne piłki ręcznej i nożnej hehe...
-nom mi tam wystarczy ręczna ...
Rozmawiałyśmy jeszcze chwile poczym obie zasnełyśmy i obudziłyśmy się dopiero na miejscu.

                                             _____Siedem tygodni później_____
Na Hawajach było super chodziłyśmy z Jas na zakupy nauczyłyśmy się sefrować(nie wiem jak to sie pisze).
W tej chwili wracam z moją rodziną z lotniska.Umówiłam sie już z Jas,że zaraz po powrocie idziemy na deski. Gdy wruciliśmy do domu szybko sie rozpakowałam przebrałam sie w to powiedziałam rodzicom, że wychodze wziełam daske i pobiegłam do Jas,ona akórat wychodziła z domu.Po niecałych 15 minutach byłyśmy na miejscu.Zobaczyłam chłopakó w tym samym miejscu gdzie na początku wakcji.Weszłam tam z  Jas.
-Hej wam-powiedziłam
-No hej-Powiedzieli jednoczesnie
-To jest Jas moja przyjaciółka z Polski też sie tu przeprowadziła wtedy kiedy ja. Jesmine-Jas(skrót)  FORTEZ podkreśliłam żeby Chris znowu czegoś nie palnoł.
-Hej-powiedziała Jas
-Cześć odpowiedzieli chłopcy
-No widze że wy wciąż nie zjeżdżacie powiedziałam
-Jakoś nie mamy ochoty ale jak wy obydwie zjedziecie to my też.
-No spoko -odpowiedziałysmy razem
Zaraz jak to powiedziałysmy zjechałyśmy z rampy i robiłyśmy różne triki.Gdy już zjechałysmy czekałyśmy jeszcze tylko na chłopaków oni po pięciu minutach zebrali się na odwage i zjechali robiąc różne triki.Poczym stwierdzili,że nie było aż tak źle.
-To co idziemy do kawiarni czy coś-spytał Justin
-Możemy iść odpowiedzielismy w trójke
W kawiarni było super zaczeliśmy robić sobie zdjęcia i ogólnie się wygłupiać.Do Justina podchodziły fanki prosząc o autograf i zdjęcie a on spokojnie im je rozdawał i pozował do zdjęć.Po dwuch godzinach wygłupiania się.Postanowiliśmy ,że wracamy do domów.Wracalismy wszyscy razem.Nie wiem czemu ale ciągle czułam na sobie wzrok Justina.Pierwsza do swojego domu weszła Jasmine potem ja bo wkońcu mieszkałyśmy koło siebie a potem chłopcy poszli do siebie onie mieszkali podobno jakieś 5 domów dalej.
                                                    _____Oczami Justina____
Gdy wróciłem do domu moja mama była w kuchni przywitałem się z nią poczym poszedłem do siebie do pokoju.Długo myślałem(o niej) do wakacji myślałem że miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje ale gdy ją zobaczylam na początku wakaji byłem prawie pewien,że się myliłem,lecz gdy dzisiaj ją spotkałem byłem juz pewien na 100% że to jest taaa na którą czekałem.Ale ja pzecież o niej nic nie wiem oprócz tego, że gra w piłke ręczną, nożną i przeprowadziła sie tu z Polski.Wpadłem na pewien pomysł pewnie ma twittera postanowiłem że jej tam poszukam może będzie miała jakieś ciekawe opisy lub zdjęcia ii cooo i znalazłem.Wszedłem na jej profil miała pełno zdjęć część z nich było z Jasmine część miała sama a reszta to była ona z jakimis dziećmi lub same dzieci może to jej rodzeństwo.Dodałem ją do oserwowanych po jakis 5 minutach ona mnie też.Wpadłem na pomysł że dodam zjęcia z dzisiaj z kawiarni jedno było tam takie najfajniejsze gdzie byłem ja z nią i dodałem je.
                                                   _____Oczami Amy_____
Gdy wróciłam do domu weszłam na twittera Justin dodał mnie do obserwowanych więc ja jego też.Po chwili dodał zdjecia gdzie byłam ja z nim i opis"Dziekuje wam za dzisiaj było zajebiście"i tam liki to mojego,profilu chrisa i Jas.Słodko..:*Chwile jeszcze siedziałam i poszłam się wykompac poczym się położyłam jutro z Jas ide po książki i zeszyty noi ogólnie za zakupy.Leżałam i myślałam nawet nie wiem już o czym. W domu było tak cicho jak jeszcze nigdy wkońcu było sporo po 23.00 gdy nagle moje drzwi się otworzyły a w nich stała Julka ze swoim misiem.
-Aaaaammmyyyyy
-Takk
-Moge dzisiaj spać z tobą?
-A rodzice?
-Oni już śpią
-Jasne chodź...powiedziałam poczym ona szybciutko podrptała swoimi małymi nóżkami do mnie do łużka wtuliła sie we mnie i po niecałych 5 minutach zasneła a ja razem z nią
______________________________________________________________________
Myśę że się wam spodoba pisany na szybko ale jest prosze o kom..
 Ps. Sory za błędy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz